Blog-arkiv

tirsdag den 23. oktober 2012

Kirsten - jeg elsker dig

I går var jeg til strategimøde i en frivillig organisation, som handler om at sætte værdighed på dagsordenen. Til mødet deltog en midaldrende kvinde, som hedder Kirsten Mainz. Det er første gang, jeg mødte Kirsten, men hun er en af de personer, som fik kultstatus i mit hjerte fra første øjeblik.

Vi talte om mange ting. Blandt andet om, hvem der skulle gøre dit og dat indenfor den nærmeste fremtid. Med min vanlige begejstring havde jeg straks comittet mig til en hel masse ting. Kirsten viste sig både at være cool og en menneskekender af kaliber: "Tanja, skal du ikke lige skrive det ned i din kalender, ellers glemmer du det jo" "Tanja, den deadline der, den skal du altså rykke"

Alt sammen blev sagt bestemt - med kærlighed. No bullshit.

Jeg var bjergtaget. Hvor er det dog fantastisk at møde et menneske, som kalder en spade for en spade. Samtidig var jeg også fyldt med en underlig form for æresfrygt. Det er sjældent, man møder et menneske, som taler lige ud af posen, og samtidig siger hvert et ord med så stor kærlighed og et glimt i øjet, at man bliver stolt af, at hun overhovedet gider tale til en.

Idag kl. 8.05 dumpede der en mail ind i min og min partner, Zacharias` indbakke.
Den var fra Kirsten. Vi havde ganske kort i forlængelse af gårddagens møde fortalt hende om vores helt nye firma .fremtidsfabrik.

I mailen stod der:


Kære begge to

Det var meget inspirerende at høre jer i går. Jeg vil meget gerne hjælpe der hvor jeg kan.

Det jeg er god til er administration. Hvordan får i lavet bogholderi ? Det er en god ting at have de ting i orden, da det ofte er noget der hænger over hovedet på en, som en tung sten. Det tager for meget energi.

I er meget velkomne til at spørge løs hvis I har nogle spørgsmål.

Torsdag tager jeg en tur til Stockholm, men er hjemme igen søndag.

Håber I får succes med jeres initiativ.

Hilsen
Kirsten

--------------------

Needless to say - Kirsten, jeg elsker dig! 
Og jeg vil fra nu af gøre alt for at være bare halvt så cool, hjertelig og hjælpsom, som du er. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar